چرا به تبلیغ کتاب اهمیت داده نمی‌شود؟! :: تجربه عقلی

تجربه عقلی

دغدغه های فرهنگی

تجربه عقلی

دغدغه های فرهنگی

تجربه عقلی
کانال تلگرام
  • ما‎ ‎برای‎ ‎این هماهنگی‎ ‎پیروز هستیم‎

    ‍خدا بر رفعت مقام امام عزیزمان بیافزاید که خوب گفت بزرگترین امر سیاسی و روانی دنیا در قضیه کربلا است. که اگر ‏خوب راهش ببریم،‎ ‎ما‎ ‎برای‎ ‎این هماهنگی‎ ‎پیروز هستیم‎.‎

    ‏***‏

    آدم‎ها هر یک جهان بینی و دنیای خودشان را دارند و پا در مسیر عاشقی می گذارند. اربعین کلکسیون جهان بینی ها و ‏ایدئولوژی های گوناگون است که همه به حسین علیه السلام ختم می شود...‏
    هر کس نیاید، جایش و جهان بینی اش در این مسیر خالی است...‏

    ‏***‏
    در موکب صاحب الزمان(عج) در عمود 828 (@mukeb_828) و در هفته‌ی منتهی به اربعین حسینی، با پخش ویژه برنامه های شبکه افق (@ofogh_tv) و نیز 16 ‏ساعت پخش زنده مسیر پیاده روی زوارالحسین در تلویزیون تعاملی تیوا (‏tva.tv)، خدمتگزار دلهای بیقراری هستیم که از سفر ‏عشق جامانده اند...‏

    telegram.me/msahaf

  • کفنِ سردار ِ گمنام ِ بی‌سر

    «سَر» آن است که در طریق وصال به باد رود و «جان» متاعی است که هم او بخشید تا به بهای آن لقایش راباز خریم.
    ما نیز خواهیم مُرد اما تنها کسانی مردانه می‌میرند که مردانه زیسته باشند...

    💠 کفن شهید #محسن_حججی که در شب تاسوعا سرمه چشمانم شد...

    telegram.me/msahaf

آپارات
آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۰۷:۲۹ - حامد
    👍
قفسه
  • خاطرات سفیر

    نوشته‌ی نیلوفر شادمهری، انتشارات سوره مهر

    جای جای کتاب مملو از رفتارهای مومنانه و معتقدانه‌ای است که می تواند روشنایی در جهت نزدیکی به خدا برای آحاد جامعه و نسل‌ها باشد. کتابی که با خوانش آن مخاطب را به فکر وامی‌دارد که هدف از خلقتش چه بوده و اکنون چه وظیفه‌ای بر عهده دارد؟

    معرفی کتاب و توصیه رهبر انقلاب بر خوانش این کتاب را در اینجا ببینید (+)

    گفتگو با خانم شادمهری را از اینجا ببینید (+ و +)

آرشیو قفسه

کارتون
  • 17

    برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

آرشیو کارتون

پیشخوان
طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ق.ظ

۰

چرا به تبلیغ کتاب اهمیت داده نمی‌شود؟!

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ق.ظ
سایت برهان :
مجید صحاف؛ مسؤول واحد ترویجی-فرهنگی مجمع ناشران و مدیر مرکز رسانه‏ای مجمع ناشران انقلاب اسلامی، در پاسخ به این سؤال اظهار داشت:
گران بودن قالب‌های تبلیغاتی؛ یکی از دلایلی است که عمدتاً ناشر و تولید کننده به سمت آن نمی‌رود. به عنوان مثال کتابی که قرار است ارزان جمع‌بندی شود و با قیمت مناسب به دست مخاطب برسد اگر هزینه‌ای به نام تبلیغات به آن اضافه شود، شاید به 2 یا 3 برابر قیمت پشت جلد کتاب، قیمت بخورد.

پس گران بودن قالب‌های تبلیغاتی، اصلی‌ترین دلیل است. به طور حتم، وضعیت کسی که می‌خواهد در رادیو و تلویزیون کتاب تبلیغ کند با مثلاً فرد کارخانه داری که تولید کننده‌ی مواد غذایی است و می‌خواهد آن را تبلیغ کند، بسیار متفاوت است اما هزینه برای هر دو یکسان است و هیچ فرقی نمی‌کند، در حالی که فرد تولید کننده‌ی مواد غذایی محصول خود را می‌تواند ببیند زیرا نیاز اولیه‌ی مخاطب است و مخاطب مجبور است که آن را تهیه کند اما ناشر اگر بخواهد در قیمت اصلی خودش آن را لحاظ کند، قیمت کتاب آن قدر افزایش می‌یابد که مخاطب کتاب کم می‌شود. این گران بودن قالب تبلیغاتی و البته تجربه نکردن مدیران فرهنگی ما یکی دیگر از دلایل است که این نیز مهم است یعنی مدیران فرهنگی ما برای تبلیغات کتاب هزینه نکردند و تجربه هم نکردند که خوشبختانه این اقدام درحال حاضر در مجمع ناشران اتفاق می‌افتد و برای آن هزینه می‌شود و هم تجربه می‌کنیم که بهترین قالب کدام است تا بازخوردش را بگیریم و آن را تقویت کنیم.

۹۱/۰۳/۰۴
مجید صحاف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه