تبلیغات کتاب 1
هنوز پس از گذشت این همه صحبت از آسیب شناسی فرهنگ مطالعه در جامعه، طرحی ملی جهت تشویق مردم و اطلاع رسانی کتاب های مفید در کشور صورت نگرفته است .
این در حالی است که همه متولیان امر کتاب و حتی خود مردم می دانند که اگر کتابی که چاپ می شود به خوبی در دسترس آنان قرار گیرد و یا آنان از چاپ آن مطلع شوند حتماٌ خرید آن را در سبد خریدهای خود قرار می دهند .
ولی سؤال اینجاست که چرا از راه تبلیغ و معرفی کتاب ، سرمایه عظیم چاپ و استعدادهای نویسندگی فراوان در حداقل ظرفیت خود نگه داشته ایم؟! و تحقق این امر جز با مدد نگاه ژرف مدیران رسانه ای ما ممکن نمی گردد .
البته کتاب خوب و ناشر پولدار هم بی تاثیر نیست !